czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez The step near love za co bardzo dziękuję.
Znaczy to dla mnie bardzo dużo ♥

O co chodzi?
Nominacja do Liebster Blog Award jest przyznawana przez innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów, wyświetleń i komentarzy w celu ,,wypromowania bloga". Jeśli zostałeś nominowany musisz również nominować 11 innych blogów, odpowiedzieć na 11 zadanych przeze mnie pytań i zadać tyle samo osobom, które nominujesz. Pamiętaj aby nie nominować osoby, która nominowała Ciebie.

Pytania:
1. Jak bardzo jesteś zadowolona ze swojej pracy nad fan-fiction? (skala od 0-10)
2. Bardzo jesteś przywiązana/ny do swojego ff?
3. Jak oceniasz siebie w roli "pisarki/za"?
4. Które blogi czytasz i odwiedzasz najchętniej? (podaj tytuły)
5. Skąd zaczerpnęłaś/łeś fabułę?
6. Ile czasu poświęcasz na pisanie nowego rozdziału?
7. Co cię inspiruje do pisania?
8. Z jakiego fragmentu jesteś najbardziej zadowolona/ny? (daj tu cytat tego fragmentu)
9. Czy to jest twój pierwszy blog, czy wcześniej pisałaś/łeś coś innego?
10. Czy będziesz kontynuować swoją przygodę pisarską po skończeniu tego bloga?
11. Czy podoba ci się mój blog, moja fabuła, mój styl pisania i pomysł na opowiadanie? Co o nim sądzisz? (rozwiń wypowiedź)

Odpowiedzi:
 1. Myślę, że 8.
2. Bardzo. Mam jeszcze drugi fan-fiction, ale to jest bliższe mojemu sercu. Pewnie dlatego, że dzięki     niemu rozpoczęłam całą przygodę z blogowaniem.
3. Sama nie wiem. Nie lubię siebie oceniać. Zostawię to innym :x
4. The step near love.
    Każda Minuta Życia Sie Liczy

    We were born for this
    And after all… You're my wonderwall ♥
    Jedna chwila zmieniła wszystko...
    Who Am I?
    Loving You is Easy.
    this-is-my-life
    Jest ich dużo więcej, ale sporo mam zapisanych w telefonie i poza tym tyyyle, by było pisania :D
5. Jak mi się nudzi lubię sobie wyobrażać różne rzeczy. Jakoś zaczęłam myśleć jakbym chciała, aby      potoczyła się moja historia z Austin'em Mahone. Miałam wtedy 14 lat, więc wymyślałam różne       głupoty i zapisałam wszystko w zeszycie w punktach. Potem wpadłam na pomysł, żeby zrobić z         tego opowiadanie i opisać to wszystko na blogu.
6. Różnie, gdyż czasem pisze dłuższe rozdziały, a czasem krótsze. Ale zwykle w granicach od 2 do 4      godzin, zależy też czy mam ogromną wenę, czy nie.
7. Muzyka, otoczenie, inne ff.
8. Nie mam ulubionego fragmentu, ale mam ulubiony rozdział, z którego jestem najbardziej zadowolona. Jest to rozdział XVII. Lubię go, bo jest taki... inny.
9. Piszę dwa blogi jednocześnie, ale to jest mój pierwszy:)
10. Oczywiście. Mam dużo pomysłów na nowe blogi. Chciałabym je pisać już teraz, ale z kilkoma blogami na raz to bym na pewno nie wyrobiła, haha.
11. Bardzo mi się podoba Twój blog. Czyta go się tak "lekko". Po 3 rozdziałach nie można dużo wywnioskować, ale ja już wiem, że będzie on super, ponieważ czytałam Twój wcześniejszy blog i zaskakiwałaś mnie tam swoimi pomysłami. Masz wielki talent i czekam na następne rozdziały! :*

Nominuję blogi:
 http://opowiemcihistoriemoegozycia.blogspot.com/
 http://www.we-were-born-for-thisx.blogspot.com/
Aktualnie nie czytam więcej :p

Pytania dla nominowanych:
1. Od kiedy piszesz bloga?
2. Którą z postaci z Twojego bloga lubisz najbardziej?
3. Czym się interesujesz? Napisz o tym coś więcej ;)
4. Czy jesteś dumna z Twojego fan-fiction?
5. Czym się inspirujesz?
6. Podaj inne Twoje blogi.
7. Czy po zakończeniu tego ff zaczniesz nowe? Masz jakieś pomysły?
8. Kim są Twoi idole?
9. Myślałaś kiedyś nad zawodem pisarki?
10. Jak wpadłaś na pomysł założenia bloga?
11. Ile czasu zajmuje Ci pisanie rozdziału?

I tyle ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, fajne odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń